Γενικά

Άγριο κράξιμο Αλμέιδα στη διαιτησία (pic)

Ο Ούγκο Αλμέιδα άσκησε σκληρή κριτική στη διαιτησία του αγώνα της Ριέκα με τη Ντιναμό Ζάγκρεμπ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ριέκα και Ντιναμό Ζάγκρεμπ ήρθαν ισόπαλες 2-2 και ο Ούγκο Αλμέιδα (που πέρασε σαν αλλαγή στο 81’ αντί του Σάββα Γκέντσογλου) τα έβαλε με τη διαιτησία.

Αφορμή στάθηκε το γκολ της ισοφάρισης των φιλοξενούμενων σε 1-1, για το οποίο ο Πορτογάλος φορ φωνάζει για οφσάιντ. «Κανένα οφσάιντ. Νέος κανονισμός: με τέσσερις παίκτες δεν υπάρχει οφσάιντ, πρέπει να είναι περισσότεροι», έγραψε στο Instagram ο πρώην άσος της ΑΕΚ.

inner

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x