Ιταλία

Άφησε τη Νάπολι με 10 παίκτες ο Οσιμέν

Το έργο της Νάπολι δυσκολεύει πάρα πολύ ο Βίκτορ Οσιμέν, καθώς αντίκρισε την κόκκινη κάρτα, χτυπώντας αψυχολόγητα τον μέσο της Βενέτσια, Χέιμανς.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δύσκολα στην ίδια του την ομάδα έβαλε ο Βίκτορ Οσιμέν στην αναμέτρηση της Νάπολι κόντρα στη Βενέτσια, καθώς εντελώς αδικαιολόγητα άφησε την ομάδα του με 10 παίκτες από το πρώτο κιόλας ημίχρονο.

Συγκεκριμένα, στο 23’ ο Νιγηριανός επιθετικός στις μονομαχίες εντός περιοχής σε μια εκτέλεση κόρνερ, χτύπησε τον Χέιμανς που τον μάρκαρε, γεγονός που υπέπεσε στην αντίληψη του ρέφερι.

Ο τελευταίος του έδειξε την κόκκινη κάρτα και το έργο της ομάδας του Κώστα Μανωλά δυσκόλεψε αρκετά.

Δείτε τη φάση:

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x