Την άποψη ότι ο Παναθηναϊκός θα πάρει τη νίκη επί της Κοπεγχάγης στο ΟΑΚΑ για την 2η αγωνιστική του 4ου ομίλου του Τσάμπιονς Λιγκ εξέφρασε ο Λουίς Γκαρσία με δήλωσή του μετά από το τέλος του αγώνα με την Μπαρτσελόνα.
«Δεν μου έχει κάνει τόσο εντύπωση το γεγονός ότι η Κοπεγχάγη νίκησε την Ρούμπιν Καζάν. Το ξέραμε από την αρχή ότι εμείς, αυτοί και οι Ρώσοι θα παλέψουμε για τη δεύτερη θέση», τόνισε ο Λουίς Γκαρσία και συνέχισε:
«Όμως, ξέρω και ότι θα τους νικήσουμε σίγουρα στην Αθήνα στο επόμενο παιχνίδι», είπε ο Ισπανός.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






