Stoiximan Super League

Αποθεραπεία μετά τη νίκη

Αποθεραπεία περιελάμβανε το σημερινό πρόγραμμα του Εργοτέλη για τους ποδοσφαιριστές που ξεκίνησαν στο χθεσινό παιχνίδι με την Ξάνθη στο Παγκρήτιο Στάδιο. Ο Νίκος Καραγεωργίου προτίμησε να δώσει ρεπό τη Δευτέρα στους ποδοσφαιριστές της ομάδας του.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αποθεραπεία περιελάμβανε το σημερινό πρόγραμμα του Εργοτέλη για τους ποδοσφαιριστές που ξεκίνησαν στο χθεσινό παιχνίδι με την Ξάνθη στο Παγκρήτιο Στάδιο. Ο Νίκος Καραγεωργίου προτίμησε να δώσει ρεπό τη Δευτέρα στους ποδοσφαιριστές της ομάδας του.

Οι υπόλοιποι παίκτες έκαναν ασκήσεις πίεσης με μπάλα σε μικρό χώρο. Οι δύο απόντες του χθεσινού αγώνα, Τζούνιορ και Σασιασβίλι, ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα αλλά ο Γεωργιανός αμυντικός ανεβάζει σταθερά ρυθμούς.

Επιμέλεια: Γιάννης Μάρκουλας

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x