Επεισόδια πριν, αλλά δυστυχώς επεισόδια και μετά το παιχνίδι του Ολυμπιακού κόντρα στον Πανσερραϊκό. Σύμφωνα με πληροφορίες, οπαδοί των «ερυθρολεύκων» είχαν «θερμή» συνάντηση με φίλους του ΠΑΟΚ. Το περιστατικό συνέβη έξω από την περιοχή του Λευκώνα.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






