Stoiximan Super League

Λουτσέσκου: «Ο διαιτητής δεν βοήθησε»

Ο Ράζβαν Λουτσέσκου έκανε παράπονα για τη διαιτησία του Κατσικογιάννη μετά το ματς με τη Λάρισα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στην κακή αντίδραση του ΠΑΟΚ μετά την αποβολή του Κουλούρη, αλλά και στη διαιτησία του Κατσικογιάννη στάθηκε ο Ράζβαν Λουτσέσκου μετά την ισοπαλία στην έδρα της Λάρισας.

«Το ματς κρίθηκε όταν μείναμε με δέκα, τρελαθήκαμε και δεν αντιδράσαμε σωστά. Είχαμε τρεις μεγάλες ευκαιρίες, δεχτήκαμε μία στο δεύτερο ημίχρονο συν του ότι ο διαιτητής δεν βοήθησε καθόλου με τα σφυρίγματά του», είπε στη Nova μετά το τέλος.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x