Stoiximan Super League

Θυμήθηκε το νταμπλ του 2010 με τον Παναθηναϊκό ο Σισέ (pic)

Ο Τζιμπρίλ Σισέ δεν ξεχνά τον Παναθηναϊκό. Αυτή τη φορά θυμήθηκε το «πράσινο» νταμπλ της σεζόν 2009-2010 για το οποίο έχει «χτυπήσει» τατουάζ.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ξεχωριστή θέση στην καρδιά του Τζιμπρίλ Σισέ έχει ο Παναθηναϊκός, με τον Γάλλο να θρέφει μια ιδιαίτερη αγάπη για τον σύλλογο.

Ο ίδιος, έχει «χτυπήσει» στο σώμα του τατουάζ με το τριφύλλι για το νταμπλ της σεζόν 2009-2010 στο οποίο ηγήθηκε και πόσταρε σχετική φωτογραφία στον λογαριασμό του στο instagram.

.#thedouble #gate13 #unlionnemeurtjamais #panatha #truelove #panathinaikos @ptsironis13 @panathinaikos_1908

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cisse Djibril (@djibrilcisse1981) στις

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x