Stoiximan Super League

Το μήνυμα του Μολέδο για τη νίκη στο ντέρμπι (pic)

Ο Ροντρίγο Μολέδο πανηγύρισε τη νίκη του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και… μέσω Instagram.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το δικό του μήνυμα για τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού με 1-0 και την επιβλητική εμφάνιση των «πράσινων» έστειλε ο Ροντρίγο Μολέδο, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε σε όλη την αναμέτρηση.

«Μεγάλη νίκη στο ντέρμπι», σχολίασε ο Βραζιλιάνος μπακ σε φωτογραφία που ανέβασε στο Instagram.

Great win in the derby! ???????? #Panathinaikos #gate13 #green #pao #RM31

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Rodrigo Moledo (@rodrigomoledo13) στις

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x