ΠΑΟΚ και Ραζβάν Λουτσέσκου αποφάσισαν να τραβήξουν χωριστούς δρόμους, με τον Αντρίγια Ζίβκοβιτς να αποχαιρετά τον Ρουμάνο τεχνικό με μια ιδιαίτερα συγκινητική ανάρτηση στα social media.
Ο αρχηγός των «ασπρόμαυρων» τονίζει χαρακτηριστικά πως ο Ρουμάνος ήταν κάτι περισσότερο από ένας προπονητής, χαρακτηρίζοντάς τον ως έναν μέντορα, ηγέτη και πηγή έμπνευσης για όλους.
«Αγαπητέ Κόουτς,
Καθώς αυτό το κεφάλαιο φτάνει στο τέλος του, θέλω να σας ευχαριστήσω για όλα όσα κάνατε για εμένα και για την ομάδα. Ήσασταν κάτι πολύ περισσότερο από ένας προπονητής· ήσασταν μέντορας, ηγέτης και πηγή έμπνευσης.
Η αφοσίωση, η υπομονή και η πίστη που δείξατε σε εμάς μάς βοήθησαν να εξελιχθούμε όχι μόνο ως ποδοσφαιριστές, αλλά και ως άνθρωποι. Μας διδάξατε τη σημασία της σκληρής δουλειάς, της πειθαρχίας, της ομαδικότητας και του να μην τα παρατάμε ποτέ, ακόμη κι όταν τα πράγματα ήταν δύσκολα.
Είμαι πραγματικά ευγνώμων για όλα τα μαθήματα, τις αναμνήσεις και τις εμπειρίες που μοιραστήκαμε τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Η επίδρασή σας θα παραμείνει μαζί μας πολύ καιρό μετά το τελευταίο σφύριγμα.
Σας ευχαριστώ για την καθοδήγηση, τη στήριξη και τη δέσμευσή σας. Σας εύχομαι κάθε επιτυχία και ευτυχία στο μέλλον. Θα σας θυμόμαστε και θα σας εκτιμούμε πάντα.
Κόουτς, ευχαριστώ για όλα», αναφέρει αναλυτικά το μήνυμα του Ζίβκοβιτς.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






