Στίβος

Μόνο συγγνώμη δεν της ζήτησαν…

Με ποινή «χάδι» τιμωρήθηκε από την IAAF η Σέλι-Αν Φρέιζερ για την υπόθεση ντόπινγκ στην οποία εμπλέκεται. Η Τζαμαϊκανή σπρίντερ, η οποία είχε κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου, βρέθηκε θετική σε οξυκοδώνη και αποκλείστηκε για διάστημα έξι μηνών.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με ποινή «χάδι» τιμωρήθηκε από την IAAF η Σέλι-Αν Φρέιζερ για την υπόθεση ντόπινγκ στην οποία εμπλέκεται. Η Τζαμαϊκανή σπρίντερ, η οποία είχε κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου, βρέθηκε θετική σε οξυκοδώνη και αποκλείστηκε για διάστημα έξι μηνών.

Η 23χρονη δρομέας την… γλίτωσε φθηνά επειδή η συγκεκριμένη ουσία περιέχεται σε σκευάσματα για τον πονόδοντο και η αθλήτρια έλαβε παυσίπονα κατά τη διάρκεια του μίτινγκ της Σαγκάης, που έγινε τον Μάιο του 2010. Μάλιστα η Διεθνής Ομοσπονδία Στίβου δέχτηκε τη δήλωση στης Φρέιζερ, ότι πριν τη λήψη των φαρμάκων, είχε συζητήσει με τους γιατρούς της διοργάνωσης. Μετά από αυτήν την εξέλιξη, η Φρέιζερ θα επιστρέψει στους στίβους τον Ιανουάριο της επόμενης χρονιάς.

Επιμέλεια: Νικόλας Ακτύπης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x