Πόλο

Νέα ήττα για την Εθνική πόλο γυναικών

Με ήττα ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις της στο διεθνές τουρνουά της Ρώμης η Εθνική ομάδα πόλο των γυναικών. Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα έχασε από την Ολλανδία με 11-9, στο πλαίσιο της τρίτης και τελευταίας αγωνιστικής. Έτσι, οι παίκτριες του Κούλη Ιωσηφίδη κατέλαβαν την τρίτη θέση στη διοργάνωση.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με ήττα ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις της στο διεθνές τουρνουά της Ρώμης η Εθνική ομάδα πόλο των γυναικών. Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα έχασε από την Ολλανδία με 11-9, στο πλαίσιο της τρίτης και τελευταίας αγωνιστικής. Έτσι, οι παίκτριες του Κούλη Ιωσηφίδη κατέλαβαν την τρίτη θέση στη διοργάνωση.


Τα οκτάλεπτα: 4-1, 2-2, 3-3, 2-3

ΟΛΛΑΝΔΙΑ: Κάμπουτ 4, Σμιτ 2, Φαν Μπέλκουμ 2, Χακβερντιάν 1, Ντε Μπρούιν 1, Κουτ 1

ΕΛΛΑΔΑ: Ρουμπέση 3, Κοζομπόλη 2, Κάντζου 1, Μωραϊτίδου 1, Αβραμίδου 1, Κουτέλη 1


Στον άλλο αγώνα του ομίλου, η «οικοδέσποινα» Ιταλία νίκησε 8-6 την Αυστραλία και κατέκτησε, αήττητη, την πρώτη θέση του τουρνουά.


Τα οκτάλεπτα: 3-3, 2-2, 2-0, 1-1


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 3 αγώνες):

Ιταλία 9

Ολλανδία 6

ΕΛΛΑΔΑ 3

Αυστραλία 0


Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x