Πόλο

Συνεχίζουν με τα κόκκινα…

Με τα χρώματα του Ολυμπιακού θα συνεχίσουν να συμμετέχουν στις σημαντικότερες διοργανώσεις της ελληνικής κολύμβησης οι Ειρήνη και Βασιλική Καβαρνού. Οι δυο Ελληνίδες πρωταθλήτριες συμφώνησαν με τους «ερυθρόλευκους» και για τον επόμενο έναν χρόνο.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με τα χρώματα του Ολυμπιακού θα συνεχίσουν να συμμετέχουν στις σημαντικότερες διοργανώσεις της ελληνικής κολύμβησης οι Ειρήνη και Βασιλική Καβαρνού. Οι δυο Ελληνίδες πρωταθλήτριες συμφώνησαν με τους «ερυθρόλευκους» και για τον επόμενο έναν χρόνο.

Μάλιστα, την Πέμπτη οι δυο κοπέλες υπέγραψαν τα νέα τους συμβόλαια στα γραφεία του Ερασιτέχνη.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x