Πόλο

Για ότι καλύτερο στη Γερμανία

Τα ξημερώματα της Πέμπτης θα αναχωρήσει για το Εσλινγκεν της Γερμανίας ο ΝΟΠ, ώστε να συμμετάσχει στον τρίτο όμιλο της πρώτης προκριματικής φάσης του LEN TROPHY πόλο των ανδρών.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τα ξημερώματα της Πέμπτης θα αναχωρήσει για το Εσλινγκεν της Γερμανίας ο ΝΟΠ, ώστε να συμμετάσχει στον τρίτο όμιλο της πρώτης προκριματικής φάσης του LEN TROPHY πόλο των ανδρών.

Ο τεχνικός της αχαϊκής ομάδας, Λάμπρος Αναστασόπουλος, συμπεριέλαβε στην αποστολή τους: Ορφανό, Παπαδέα, Αναστασιάδη, Κανελλόπουλο, Κοντάκο, Καθρεπτά, Βλάχο, Μπουρνάζο, Αποσκίτη, Μιτελούδη, Μάνεση, Αντίοχο και Νούσσιο.

Οι αγώνες του ομίλου αρχίζουν την Παρασκευή και πρώτος αντίπαλος των Πατρινών θα είναι η ιρλανδική Μπέλφαστ Γουλφχάουντς. Θα ακολουθήσουν οι αναμετρήσεις με την ουγγρική Φερεντσβάρος, τη διοργανώτρια Εσλινγκεν και τη ρωσική Ντιναμό Μόσχας.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x