Πόλο

Ανέβηκε στο δεύτερο γκρουπ η Εθνική πόλο γυναικών

Δεν έμεινε για πολύ στο τέταρτο γκρουπ δυναμικότητας, ενόψει της κλήρωσης της τελικής φάσης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος υγρού στίβου της Σανγκάης, η Εθνική ομάδα πόλο των γυναικών. Η FINA θεώρησε πως έκανε λάθος και, μετά την παρέμβαση του προέδρου της ΚΟΕ, Δημήτρη Διαθεσόπουλου τοποθέτησε το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα στο δεύτερο γκρουπ. Τη θέση της Εθνικής στο τέταρτο γκρουπ πήρε η Ισπανία, με την Ολλανδία να μετατίθεται στο τρίτο.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δεν έμεινε για πολύ στο τέταρτο γκρουπ δυναμικότητας, ενόψει της κλήρωσης της τελικής φάσης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος υγρού στίβου της Σανγκάης, η Εθνική ομάδα πόλο των γυναικών. Η FINA θεώρησε πως έκανε λάθος και, μετά την παρέμβαση του προέδρου της ΚΟΕ, Δημήτρη Διαθεσόπουλου τοποθέτησε το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα στο δεύτερο γκρουπ. Τη θέση της Εθνικής στο τέταρτο γκρουπ πήρε η Ισπανία, με την Ολλανδία να μετατίθεται στο τρίτο.



Τα γκρουπ δυναμικότητας διαμορφώθηκαν ως εξής:


1ο γκρουπ: ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Αυστραλία

2ο γκρουπ: Καναδάς, Ελλάδα, Ουγγαρία, Κούβα

3ο γκρουπ: Βραζιλία, Ιταλία, Ολλανδία, Νέα Ζηλανδία

4ο γκρουπ: Νότιος Αφρική, Καζακστάν, Ουζμπεκιστάν, Ισπανία


Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x