Πόλο

Νικητής ο ΠΑΟΚ στην Πάτρα

Ο ΠΑΟΚ ήταν ο νικητής στο «1ο Κύπελλο Νότης Σαρακίνης» πόλο των ανδρών, το οποίο διοργάνωσε ο ΝΟΠ στο κολυμβητήριο της Πάτρας. Οι «ασπρόμαυροι» σημείωσαν τρεις νίκες στα ισάριθμα ματς που έδωσαν στην αχαϊκή πρωτεύουσα και κατέκτησαν το τουρνουά.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο ΠΑΟΚ ήταν ο νικητής στο «1ο Κύπελλο Νότης Σαρακίνης» πόλο των ανδρών, το οποίο διοργάνωσε ο ΝΟΠ στο κολυμβητήριο της Πάτρας. Οι «ασπρόμαυροι» σημείωσαν τρεις νίκες στα ισάριθμα ματς που έδωσαν στην αχαϊκή πρωτεύουσα και κατέκτησαν το τουρνουά.

Ο «Δικέφαλος» νίκησε στο τελευταίο ματς της Κυριακής τη ΝΕΠ με 18-3.


Τα οκτάλεπτα: 3-0, 7-1, 2-1, 6-1

ΠΑΟΚ: Σαρρής 5, Μέρφι 3, Μεταξιώτης 2, Βαχαρέλης 2, Ποντικέας 2, Παυλίδης, Μυτιληναίος, Δημητριάδης, Παπαποστόλου

ΝΕ ΠΑΤΡΩΝ: Καλούδης, Αντωνέας, Αργυρόπουλος


Στον άλλο αγώνα, οι «οικοδεσπότες» επικράτησαν με 8-7 της ιταλικής Πεσκάρα.


Τα οκτάλεπτα: 2-2, 1-2, 1-1, 4-2

ΝΟ ΠΑΤΡΩΝ: Κανελλόπουλος 2, Φιλίποβιτς 2, Αποσκίτης 2, Κοντάκος, Τοράκης

ΠΕΣΚΑΡΑ: Μοσκαρντίνο 3, Φίγκες 3, Μαρακιόλι


Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x