Πόλο

Παραμένουν στα «ερυθρόλευκα»

Στον Ολυμπιακό θα συνεχίσουν και τη νέα περίοδο την καριέρα τους οι Μαρία Μπαλωμενάκη και Βάσω Μαυρέλου. Ο Ερασιτέχνης ανακοίνωσε επίσημα τη συμφωνία των δύο διεθνών πολιστριών για τον επόμενο χρόνο, στην προσπάθεια οι "ερυθρόλευκες" να διεκδικήσουν ξανά όλους τους εγχώριους τίτλους.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στον Ολυμπιακό θα συνεχίσουν και τη νέα περίοδο την καριέρα τους οι Μαρία Μπαλωμενάκη και Βάσω Μαυρέλου. Ο Ερασιτέχνης ανακοίνωσε επίσημα τη συμφωνία των δύο διεθνών πολιστριών για τον επόμενο χρόνο, στην προσπάθεια οι "ερυθρόλευκες" να διεκδικήσουν ξανά όλους τους εγχώριους τίτλους.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση:

«Ο Ολυμπιακός ΣΦΠ ανακοινώνει τη συμφωνία του με τη Μαρία Μπαλωμενάκη και τη Βάσω Μαυρέλου.

Οι δύο αθλήτριες θα αγωνίζονται και την περίοδο 2012 -2013 στην ομάδα πόλο γυναικών».

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχαδάμης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x