Πόλο

Yποψήφια με το Ποτάμι η Αντωνάκου

Μετά τον Γιώργο Μαυρωτά κι η Σταυρούλα Αντωνάκου θα εκπροσωπήσει τον υγρό στίβο και συγκεκριμένα το ελληνικό πόλο, στις προσεχείς βουλευτικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Κι οι δύο θα είναι υποψήφιοι με το ΠΟΤΑΜΙ του Σταύρου Θεοδωράκη.

Θυμίζουμε ότι η πρώην αρχηγός του Εθνικού και αθλήτρια που κατέκτησε σχεδόν τα πάντα με την Εθνική των Γυναικών, είναι δημοτική σύμβουλος κι αντιπρόεδρος του ΟΠΑΝ στον Πειραιά.

Την υποψηφιότητά της στηρίζει, σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες που έρχονται από τον Πειραιά, ο δήμαρχος Γιάννης Μώραλης.

Πηγή: Waterpololive.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x