Πόλο

«Η΄πληρωνόμαστε το Σάββατο ή δεν κατεβαίνουμε στον αγώνα»

Το WaterPoloLive σας αποκάλυψε ότι ο αγώνας του Νηρέα Λαμίας με τον ΠΑΟΚ (Σάββατο, στις 13.30) είναι στον… αέρα κι επιβεβαιώθηκε πλήρως.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι παίκτες του Νηρέα είπαν στον πρόεδρο, Χρήστο Μπετχαβά: «Η΄ μας πληρώνεις τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο πριν τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ ή δεν παίζουμε. Θέλουμε να μπει μια σειρά στο οικονομικό, το οποίο είναι ανοιχτό ακόμη από πέρυσι. Υπάρχουν παίκτες που αντιμετωπίζουν βιοποριστικό πρόβλημα. Ο προπονητής τους δανείζει χρήματα!

Πηγή: Waterpololive.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x