Φεστιβάλ στο λόφο!
Ένα νέο φεστιβάλ γεννιέται στον Πειραιά! Το "Φεστιβάλ στο Λόφο" ανεβάζει αυλαία -για πρώτη φορά φέτος- στο Βεάκειο Θέατρο του Πειραιά, παρουσιάζοντας τους μήνες Ιούλιο και Σεπτέμβριο, 9 μουσικές και θεατρικές παραστάσεις, σε επιμέλεια και παραγωγή του PassPort. Θ. Παπακωνσταντίνου, Μικρούτσικος, Φαραντούρη, παραστάσεις του Κιμούλη, Μαχαιρίτσας, Πρωτοψάλτη και άλλα πολλά θα λάβουν χώρα σε έναν εξαιρετικής ομορφιάς χώρο, στο λόφο της Καστέλλας (προφήτη Ηλία). Δείτε το πρόγραμμα:
Ψυχαγωγία