Να ‘χαν έναν ναργιλέ…
Ο Μαρουάν Σαμάκ και ο Αντέλ Τααράμπ αγωνίζονται στην Αγγλία, αλλά -όπως φαίνεται- δεν ξεχνούν τις παραδόσεις τους. Ως γνήσιοι Μαροκινοί, λοιπόν, οι δύο ποδοσφαιριστές βγήκαν να πιουν ένα ποτάκι σαν καλά φιλαράκια, ώρες αφότου η ΚΠΡ επικράτησε της Άρσεναλ (2-1), το οποίο όμως συνόδευσαν με… ναργιλέ.
Παράξενα