Μπορεί να μην είναι στην κορυφή των προτιμήσεων του Έλληνα, όμως ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σε όλες τις μορφές του έχει άπειρους… οπαδούς στη χώρα μας, που το μόνο σίγουρο είναι ότι το 2021 θα τους μείνει αξέχαστο. Τα όσα ξεχωριστά συνέβησαν φέτος σε Formula 1, Moto GP και WRC, μας επιτρέπουν να πούμε με ευκολία πως μέσα σε μια δύσκολη περίοδο με κορωνοϊό, καταστροφές και πολλά ακόμα, τα Motorsports ήταν ένα ευχάριστο διάλλειμα.

O Μαξ Φερστάπεν έσπασε την αυτοκρατορία του Λιούις Χάμιλτον με επικό φινάλε


Για πολλούς, εδώ και παραπάνω από μια δεκαετία η Formula 1 έχει χάσει την αίγλη της, αφού υπάρχουν ομάδες που ξεκάθαρα έχουν καλύτερα μονοθέσια, διαλύοντας τον ανταγωνισμό. Από την άλλη υπάρχουν περιπτώσεις οδηγών όπως ο Λιούις Χάμιλτον που με τις οδηγίες τους ικανότητες ήταν σαν να κλέβουν… εκκλησία. Ο Βρετανός έψαχνε «απεγνωσμένα» κάποιον να τον κοιτάξει στα μάτια τα και ενώ εδώ και καιρό όλοι έβλεπαν ότι ο Μαξ Φερτσάπεν παρουσίαζε συνεχώς ανοδική πορεία, κανείς δεν μπορούσε να πιστέψει ότι θα μπορούσε να ρίξει από τον θρόνο τον Sir.



Τα όσα συνέβησαν στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι και έστεψαν Παγκόσμιο Πρωταθλητή τον Ολλανδό, δεν έχουν προηγούμενο, ενώ είναι ξεκάθαρο ότι το περιστατικό στον τελευταίο γύρο, η μάχη στο ξεκίνημα αλλά και όσα εξωαγωνιστικά ακολούθησαν μετά, δίνουν στο 2021 τον τίτλο του καλύτερου φινάλε όλων των εποχών. Μάλιστα το γεγονός ότι ο Χάμιλτον δεν κατάφερε να ξεπεράσει τον Σουμάχερ σε τίτλους, το κάνει ακόμα πιο ξεχωριστό για την ιστορία της Formula 1.

Η σεζόν μπορεί να τελείωσε μόλις, όμως οι ανακατατάξεις που θα γίνουν στις ομάδες, συν την κόντρα που θα υπάρχει ανάμεσα σε Ολλανδό και Βρετανό, προμηνύουν ότι πάμε για μια το ίδιο και γιατί όχι καλύτερη χρονιά. Η «κορωνίδα» του μηχανοκίνητου αθλητισμού τράβηξε ξανά το επίκεντρο μετά από χρόνια, κέρδισε οπαδούς και κυρίως ανέβασε τον πήχη στα ύψη.

Η απόσυρση του Βαλεντίνο Ρόσι και το τέλος των ρομαντικών


Αν η Formula 1 δεν είναι και το πιο δημοφιλές σπορ στην Ελλάδα, τότε το Moto GP είναι χιλιόμετρα πιο πίσω. Δεν θα το παίξουμε ειδικοί αλλά όποιος έχει δει, έστω και τυχαία μια φορά κάποιο από τα Grand Prix, το μάτι του θα έπεσε πάνω σε έναν αναβάτη που ξεχωρίζει σαν τη μύγα μέσα στο γάλα από τους υπόλοιπους κοινούς… θνητούς. Ο αξεπέραστος Βαλεντίνο Ρόσι που για πολλά χρόνια κυριάρχησε στις πίστες, αποφάσισε φέτος να βάλει τέλος σε μια καριέρα γεμάτη μεγάλες στιγμές, συγκινήσεις και κυρίως επτά Παγκόσμια Πρωταθλήματα, το ένα καλύτερο από το άλλο.



Ο «γιατρός» από το 2000 όταν και άρχισε την καριέρα του απασχόλησε τους απανταχού fans του όχι μόνο για το οδηγικό του ρεσιτάλ αλλά και για τον χαρακτήρα του. Ακόμα και τα μπλεξίματα με την ιταλική κυβέρνηση για φοροδιαφυγή ύψους 112 εκατομμυρίων ευρώ (!), κάτι που έληξε με συμβιβασμό στα 35 εκατομμύρια ευρώ, τράβηξε τα βλέμματα και τον έκανε έστω και για τους λάθος λόγους, διαφορετικό. Η φιγούρα του θα λείψει σε όλους και λίγο περισσότερο σε όσους βλέποντάς τον κάθε Κυριακή να… αλητεύει, μαγευτήκαν για μια ζωή.

Η επιστροφή του Rally Acropolis και η αγκαλιά του κόσμου


Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη. Το Ράλλυ των Θεών, το θρυλικό Ράλλυ Ακρόπολις που έκανε την Ελλάδα ακόμα πιο γνωστή σε όλο τον πλανήτη, επέστρεψε έστω και από… σπόντα στην πατρίδα μας το 2021 και το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό. Η ανταπόκριση του κόσμου, όχι μόνο στις ειδικές διαδρομές που διοργανώθηκαν αλλά και σε όλα τα events ήταν τεράστια, κάτι που δείχνει την αγάπη μας αλλά και την ανάγκη να… ξεσκάσουμε.



Αυτή ήταν μόνο η αρχή , αφού οι υπεύθυνοι φρόντισαν λίγες μέρες μετά την ολοκλήρωση των φετινών αγώνων να μας τρελάνουν! Έχοντας ανεβάσει τον πήχη τόσο ψηλά με την φετινή διοργάνωση και αφουγκραζόμενοι τη δίψα των φιλάθλων να δουν από κοντά τον αγαπημένο τους αγώνα, για το 2022 γίνονται σχέδια για μια εντυπωσιακή υπερειδική διαδρομή, μέσα στο κεντρικό στάδιο του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθήνας!

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube