Στάση Media με τον Νίκο Μαυρομμάτη

«Κόκκινη» κούπα σε μία σούπερ χρονιά Ευρωλίγκα για Nova, ΕΡΤ!

Η κατάκτηση της Ευρωλίγκα μπάσκετ απ' τον Ολυμπιακό έκλεισε μία απ' τις καλύτερες χρονιές Ευρωλίγκα μπάσκετ στη Nova και την ΕΡΤ που είχαν τα τηλεοπτικά δικαιώματα.

Ίσως δε να ήταν και η καλύτερη αν συνυπολογίσουμε ότι φέτος ίσχυσε το νέο σύστημα, με πολλά «εμπορικά» παιχνίδια στην φάση του Τοπ-16 Το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός πήρε τον τίτλο συν το ότι ο Παναθηναϊκός πάλεψε στα ίσια και με μειονέκτημα έδρας τη σειρά πλέι-οφ κόντρα στη Μπαρτσελόνα και έχασε για λίγο την πρόκριση του στο φάιναλ-φορ απογείωσαν το ενδιαφέρον.

Μην ξεχνάμε, επίσης, ότι η σειρά Ολυμπιακού-Εφές, για την πρόκριση στο φάιναλ-φορ έφτασε στα πέντε παιχνίδια κάτι που έδωσε το μέγιστο των αγώνων σε Nova και ΕΡΤ. Δηλαδή, συνολικά δέκα παιχνίδια Ολυμπιακού-Εφές και Μπαρτσελόνα-Παναθηναϊκού συν δύο μεγάλες αναμετρήσεις των Πειραιωτών κόντρα σε ΤΣΣΚΑ Μ. (ημιτελικός) και Ρεάλ Μ. (τελικός) στο φάιναλ-φορ.

Οι τηλεθεάσεις κυρίως της ΕΤ1, αλλά και της ΝΕΤ (διότι μόνο σε αυτά είναι δυνατόν να μετρηθούν ως ελεύθερης εμβέλειας κανάλια) άρχισαν να ανεβαίνουν στα τελευταία παιχνίδια της πρώτης φάσης των ομίλων και μεγάλωνε στις σειρές Ολυμπιακού-Εφές και Μπαρτσελόνα-Παναθηναϊκού και, βέβαια, στο φάιναλ-φορ.

Σε ότι αφορά, λοιπόν, στα νούμερα της Nielsen, ο Ολυμπιακός δεν άφησε να ...φανεί στους τηλεθεατές η απεργία στην ΕΡΤ, καθώς το ενδιαφέρον συντηρήθηκε ζωντανό από το απόγευμα και τον μικρό τελικό ως και ασφαλώς τον μεγάλο τελικό (ύστερα απ' την σχετική άδεια, την οποία έδωσε η ΕΣΗΕΑ).

Το γεγονός ότι η ΕΤ1 δεν μπορούσε (λόγω της απεργίας) να βγάλει εκπομπή την οδήγησε στο Plan B, το οποίο ήταν η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή στο 02 του Λονδίνου και στους απεσταλμένους της δημόσιας τηλεόρασης, για συνεντεύξεις με τον προπονητή, τους ιδιοκτήτες του Ολυμπιακού και παίκτες. Βγήκε, δηλαδή, εκπομπή, αλλά εμμέσως.

Εξαιρετική δουλειά έγινε και απ' τη Nova, η οποία ήταν η μόνη που έβγαλε εκπομπές και τις τρείς μέρες της διοργάνωσης, με όλο το ρεπορτάζ και το παρασκήνιο της διοργάνωσης.

Αυτό, το οποίο (τηλεοπτικά) «πλήρωσε τη νύφη» ήταν το σόου του ΑΝΤ1, «Your face sounds familiar» που στα πρώτα live έπαιρνε ...περίπατο την κόντρα της τηλεθέασης, αλλά το βράδυ της 12ης Μαίου βρήκε ...τοίχο. Βρήκε, δηλαδή, τον Ολυμπιακό!

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x