Stoiximan Super League

Βράνιες: «Χαρούμενος για το γκολ, αλλά πιο χαρούμενος όταν νικάμε»

Ο Όγκνιεν Βράνιες δήλωσε χαρούμενος για το γκολ που πέτυχε ισοφαρίζοντας την Ξάνθη, αλλά τόνισε πως προτιμά τις νίκες της ΑΕΚ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τα είπε όλα ο Όγκνιεν Βράνιες...

«Είμαι χαρούμενος για το γκολ μου, αλλά φυσικά χαίρομαι περισσότερο όταν κερδίζουμε. Τώρα Europa League», έγραψε στο Instagram ο Βόσνιος αμυντικός που διαμόρφωσε το 1-1 της ΑΕΚ στην Ξάνθη και ήδη σκέφτεται τη Μίλαν.

I'm happy for my goal! ???????? ...but of course I'm more happy when we win. ?? UEFA Europa League! ??

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ognjen Vranjes (@ognjen_vranjes) στις

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x